• با ما در ساختن آینده ایران سهیم باشید
  • با ما در ساختن آینده ایران سهیم باشید
javascript carousel by WOWSlider.com v9.0

نه به رئال مادرید: ستاره محبوب در لیورپول می‌ماند

چهارشنبه 03 مرداد
ترنت الکساندر آرنولد با وجود علاقه رئال مادرید به جذب او تصمیم دارد به حضورش در لیورپول ادامه دهد.
 نه به رئال مادرید: ستاره محبوب در لیورپول می‌ماند
ترنت الکساندر آرنولد در سال ۲۰۱۶ برای اولین بار با پیراهن لیورپول به میدان رفت و در طول این مدت موفق شده است موفقیت‌های بسیاری را با این تیم تجربه کند و جام‌های قهرمانی لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا را با لیورپول بالای سر برده است.

این ستاره انگلیسی خیلی زود توانست به یکی از محبوب‌ترین بازیکنان لیورپول در بین هواداران تبدیل شود و عملکرد خوب او همیشه با تحسین بسیاری از سوی کارشناسان و فوتبال دوستان روبرو بوده است. از قرارداد او با لیورپول تنها یک سال دیگر باقی مانده و  دو طرف برای امضای قرارداد جدید هنوز به توافق نرسیده‌اند.

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی و انگلیسی در طول چند روز گذشته از علاقه رئال مادرید به جذب این بازیکن خبر داده بودند و رابطه خوب او با جود بلینگام هم باعث شده بود که این شایعات بیش از پیش قوت بگیرد اما منبعی نزدیک به آرنولد به روزنامه سان گفت: «ترنت با مربی جدید صحبت کرده است. این اتفاق قبل یورو افتاد و آنها در تماس هستند.

آنها مکالمه خیلی خوبی داشتند و سرمربی به این واقعیت که او باید روی یورو تمرکز کند احترام گذاشت. ترنت مثل همه بازیکنان لیورپول حضور مربی جدید را فرصتی برای شروع دوباره می‌داد و برای حضور در تمرینات و داشتن فصلی موفق هیجان‎‌زده است. همه در لیورپول به او علاقه دارند و تمام تلاش‌شان را برای حفظش به کار خواهند گرفت و او هم می‌خواهد به لیورپول متعهد بماند.»


منبع خبر : https://www.entekhab.ir/