• با ما در ساختن آینده ایران سهیم باشید
  • با ما در ساختن آینده ایران سهیم باشید
javascript carousel by WOWSlider.com v9.0

ماجرای ویدیوی تبلیغاتی و ترسناکی که بهرنگ علوی منتشر کرد و باعث عصبانیت مردم شد

پنج شنبه 20 دی
در روزهای اخیر، بهرنگ علوی، بازیگر سینما و تلویزیون ایران، با انتشار ویدئوها و استوری‌های ترسناک در صفحه اینستاگرام خود، جنجال‌هایی را در فضای مجازی به‌وجود آورد.
 ماجرای ویدیوی تبلیغاتی و ترسناکی که بهرنگ علوی منتشر کرد و باعث عصبانیت مردم شد
در روز‌های اخیر، بهرنگ علوی، بازیگر سینما و تلویزیون ایران، با انتشار ویدئو‌ها و استوری‌های ترسناک در صفحه اینستاگرام خود، جنجال‌هایی را در فضای مجازی به‌وجود آورد.
بهرنگ علوی در ادامه ادعای خود مبنی بر شکسته شدن شیشه ماشین و عروسک مرموز به خانه ارواح کلاردشت رفت و بعد از کمی داد و فریاد خبری از او نشد.
به گزارش انتخاب، او ابتدا ویدئویی منتشر کرد که در آن شیشه خودرواش شکسته شده و عروسکی مرموز در داخل خودرو قرار داشت. این اقدام باعث نگرانی و کنجکاوی دنبال‌کنندگانش شد.
پس از چند روز، مشخص شد که این اقدامات بخشی از کمپین تبلیغاتی سریال ترسناک «ازازیل» به کارگردانی حسن فتحی بوده است. علوی در پستی اعلام کرد که برای تماشای این سریال باید از قبل آماده بود و به معرفی عوامل سریال پرداخت.
این نوع تبلیغات با واکنش‌های متعددی مواجه شد. برخی کاربران و رسانه‌ها این روش را به دلیل ایجاد ترس و نگرانی در جامعه، نامناسب دانستند و آن را بازی با امنیت روانی جامعه تلقی کردند.
حسن فتحی، کارگردان سریال «ازازیل»، نیز در واکنش به این جنجال‌ها اظهار داشت که از این نوع تبلیغات بی‌اطلاع بوده و نیازی به چنین روش‌هایی نمی‌بیند. او در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «بار‌ها در گفت‌و‌گو با همکاران و رسانه‌ها بر این نکته تأکید کرده‌ام که جنس تبلیغات رسانه‌ای پلتفرم‌ها باید با شرایط روحی و ذهنی جامعه منطبق و همسنگ باشد... اساساً نیازی به این دست از تبلیغات نمی‌بینم؛ عطر آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید!»
این ماجرا بحث‌های گسترده‌ای را درباره شیوه‌های تبلیغاتی در فضای مجازی و تأثیر آن بر مخاطبان به‌دنبال داشته است.

منبع خبر : https://www.entekhab.ir/